Volkswagen Private Lease

 
Er zijn steeds meer mensen die Volkswagen private lease overwegen. Via Autonomer.nl lease je al een Volkswagen privé vanaf € 249 per maand. Gebruik de onderstaande vergelijker om alle beschikbare modellen te vergelijken, van de Volkswagen Polo tot de Volkswagen T-Cross. Lees meer over Volkswagen of bekijk het aanbod:
 
Filter resultaten
Kies een model
Model
Budget per maand
Staat
Looptijd
KM per jaar
Carrosserie
Transmissie
Brandstof
Private Lease Keurmerk
Aanbieder
71 voertuigen
Volkswagen Up! Private Lease

Volkswagen Up! - 1.0 44kW AIRCO + BLUETOOTH

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
Autonomer's keuze!
€ 249 p/m
Ervaringen en informatie Ikrij.nl
60 maanden
5000 km/jaar
Meerprijs km
€6ct - €7ct p/km
Eigen Risico
€ 300
Volkswagen Up! Private Lease

Volkswagen Up! - up!

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 285 p/m
Ervaringen en informatie Volkswagen Private Lease
48 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,09 p/km
Eigen Risico
€ 500
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - 1.0 TSI 70 kW Comfortline (95 pk) 5d

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 299 p/m
Ervaringen en informatie ANWB Private Lease
60 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,09 p/km
Eigen Risico
€ 300
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - 1.0 TSI 70kW Comfortline 5D

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 329 p/m
Ervaringen en informatie Athlon privélease
60 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,06 p/km
Eigen Risico
€ 300
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - 1.0 TSI 95pk Comfortline

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 339 p/m
Ervaringen en informatie Privelease.nl
60 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,05 p/km
Eigen Risico
€ 225
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - Comfortline 1.0 TSI 95 PK

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 525 p/m
Ervaringen en informatie Mijndomein Auto
48 maanden
12000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,06 p/km
Eigen Risico
€ 300
Volkswagen Up! Private Lease

Volkswagen Up! - 1.0 BEATS + AIRCO + BUETOOTH 44kW

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 274 p/m
Ervaringen en informatie Ikrij.nl
60 maanden
5000 km/jaar
Meerprijs km
€6ct - €7ct p/km
Eigen Risico
€ 300
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - Comfortline

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 289 p/m
Ervaringen en informatie Volkswagen Private Lease
48 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,09 p/km
Eigen Risico
€ 500
Volkswagen Polo Private Lease

Volkswagen Polo - Comfortline

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 299 p/m
Ervaringen en informatie Volkswagen Private Lease
48 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,09 p/km
Eigen Risico
€ 500
Volkswagen Up! Private Lease

Volkswagen Up! - Beats

Hatchback | Handgeschakeld | Benzine
€ 305 p/m
Ervaringen en informatie Volkswagen Private Lease
48 maanden
10000 km/jaar
Meerprijs km
€ 0,09 p/km
Eigen Risico
€ 500
Volkswagen-Golf-BlueMotion-Highline-Volkswagen-Private-Lease
Volkswagen Golf BlueMotion van Volkswagen

Geschiedenis van Volkswagen

In 1937 vormt de regering van Duitsland – toen onder controle van Adolf Hitler, een nieuw staatsbedrijf voor auto’s. De naam van het bedrijf stond eerst ingeschreven als Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH. Dit was echter niet een hele sexy naam marketing technisch en later dat jaar kreeg het de bedrijf een nieuwe korte naam Volkswagen, oftewel ‘The People’s Car Company’.

Een auto voor het volk

Oorspronkelijk beheerd door het Duitse Arbeidsfront, een nazi-organisatie, had Volkswagen zijn hoofdkantoor in Wolfsburg, Duitsland. Naast Hitlers ambitieuze campagne om een ​​netwerk van autobahns (snelwegen) met toegang tot heel Duitsland te bouwen, was het huisdierproject van Hitler de ontwikkeling en massaproductie van een betaalbaar maar snel voertuig. Een eis was dat dit voor minder dan 1.000 Reich-mark kon worden verkocht (ongeveer 500 Euro destijds). Om het ontwerp voor deze ‘volksauto’ te leveren, riep Hitler de hulp in van niemand minder dan de Oostenrijkse auto-ingenieur Ferdinand Porsche. Je weet wel van het later zeer bekende merk Porsche.

Productiestop tijdens de Tweede Wereldoorlog

In 1938, tijdens een nazi-bijeenkomst, verklaarde de Führer: “Het is voor de grote massa dat deze auto is gebouwd. Het doel is om aan hun transportbehoeften te voldoen en het is bedoeld om hen vreugde te geven. ” Maar kort nadat de KdF (Kraft-durch-Freude) -Wagen (“Strength-Through-Joy” -auto) voor het eerst op de Autosalon van Berlijn in 1939 werd getoond, begon de Tweede Wereldoorlog en stopte Volkswagen de productie. Na de oorlog, met de fabriek in puin, zouden de geallieerden Volkswagen het brandpunt maken van hun pogingen om de Duitse auto-industrie nieuw leven in te blazen.

De Kever

In 1959 ontwierp en lanceerde het reclamebureau Doyle Dane Bernbach een belangrijke marketing campagne voor Volkswagen, waarbij de nieuwe Volkswagen auto de “Kever” werd gelanceerd en genoemd. In de loop van de volgende jaren werd VW de bestverkochte auto-import in de Verenigde Staten. In 1960 verkocht de Duitse regering 60 procent van de Volkswagen-aandelen aan het publiek, waardoor deze effectief werd denationaliseert. Twaalf jaar later overtrof de Kever het al lang bestaande wereldwijde productierecord van 15 miljoen voertuigen, dat tussen 1908 en 1927 door de legendarische Model T van Ford Motor Company werd neergezet. In 1998 begon het bedrijf met de verkoop van de veelgeprezen ‘New Beetle’, terwijl de productie van zijn voorganger werd voortgezet. Na bijna 70 jaar en meer dan 21 miljoen geproduceerde exemplaren rolde de laatste originele Kever van de band in Puebla, Mexico, op 30 juli 2003.

Volkswagen-Polo-Comfortline-Volkswagen-Private-Lease
Volkswagen Polo

Een nieuw gezicht: De Scirocco en Polo

Ondanks het succes dat het had met de Kever, had Volkswagen AG begin jaren 70 dringend behoefte aan nieuwe modellen om de verouderde Kever te vervangen. De hulp kwam van Audi / Auto Union, dat VW in de jaren zestig had teruggekocht. Ze brachten de kennis mee voor voertuigen met voorwielaandrijving en watergekoelde motoren. Dit resulteerde dat in 1974 de eerste Golf de fabrieksdeur uit rolt en de auto wordt meteen een gigantische hit. Datzelfde jaar word er ook een meer sportief model op de markt gebracht, genaamd de Scirocco . Tegenwoordig een bekend gezicht in de Volkswagen line-up. Voor het kleinere auto segment kwam de Duitse autofabrikant Volkswagen in 1976 met de Volkswagen Polo, die meteen in alle steden van West-Europa behoorlijk populair was.

Meer luxe, minder uitstoot

In het volgende decennium probeerde Volkswagen zijn producten te verbeteren met nieuwe generaties van alle oudere modellen en hun invloed uit te breiden door de Spaanse fabrikant Seat en het Tsjechische Skoda Auto over te nemen. Toen de jaren 90 binnenkwamen, werd VW-eigendom Audi, een directe concurrent voor BMW en Mercedes-Benz met producten die waren ontworpen voor een prestigieuzere markt. Dit liet een leegte achter op de algemene markt die Volkswagen nu probeerde op te vullen. De voertuigen van de derde generatie kwamen met betere kwaliteit en normen. Geleidelijk kwamen er nieuwe luxe modellen op de markt, zoals bijvoorbeeld de Touareg, een premium terreinwagen. Volkswagen is het afgelopen decennium druk bezig geweest om records te vestigen als het gaat om CO2-uitstoot en zuinige technologieën. Dit geldt voor hun normale motoren, die op gas en diesel lopen, maar ze ontwikkelen ook hybrides en volledige elektrische auto`s. Vele van deze nieuwe modellen zijn te vinden op de leasevergelijker van Volkswagen modellen bij Autonomer.nl. Volkswagen is een merk met een rijke en lange geschiedenis en een ding staat vast! Volkswagen maakt al decennia betrouwbare auto`s geschikt voor private lease en onverminderd populair.