Justlease staat op plek 7 in de categorie privé lease. Vergelijk alle private lease maatschappijen.

Justlease

2.3 (3 reviews)

Just lease is een dochteronderneming van Terberg Leasing. Het lease bedrijf is in 2012 opgericht om op de toenemende vraag naar private lease in te springen. Just lease is dan ook primair gericht op de consumenten markt en heeft een groot private lease aanbod in zowel nieuwe als ook occasionlease.

Citroen C1 VTi 68 Feel

Prijs per maand
€ 199
Op basis van 60 mnd en 12000 km/jr.

Peugeot 108 Access 1.0 e-VTi 72

Prijs per maand
€ 199
Op basis van 60 mnd en 12000 km/jr.

Peugeot 208 Active 1.2 PureTech 75

Prijs per maand
€ 279
Op basis van 60 mnd en 12000 km/jr.

Renault Zoe R110 Life

Prijs per maand
€ 379
Op basis van 60 mnd en 12000 km/jr.

Werkwijze

Justlease is een online georiënteerde leasemaatschappij, het bestelproces verloopt dat ook geheel via de website. Vanaf de auto uitkiezen tot aan het bestellen kan allemaal online plaatsvinden. Via een eigen klantomgeving kunt u de bestelling van uw auto in de gaten houden. De auto kan desgewenst thuis plaatsvinden.

Justlease uitgelicht

300 eigen risico
Private Lease Keurmerk Private Lease Keurmerk
Vervangend vervoer
Winterbanden: meerprijs
Vanaf € 189 p/m

Justlease uitgelicht

FlexLease (na 12 maanden kosteloos opzeggen)
Goedwerkende website
Betrouwbare partij
Proefrit mogelijk
Vervangend vervoer na 72 uur

Vergelijk alle 51 Justlease modellen

Je rijdt al een Justlease auto vanaf €189 per maand. Geruik onze private lease vergelijker om de beste deals te vinden of bekijk de onderstaande merken of modellen:

Ervaringen Justlease

 

Er zijn 3 mede klanten die hun ervaring met Justlease hebben gedeeld. Gemiddeld gaven ze 2.3 van de 5 sterren. Hieronder lees je de beoordelingen. Heb jij een ervaring met Justlease? Help dan anderen door je ervaring te delen.

 
W
Wesley
26-09-2020

Drama

Ben je opzoek naar een privatelease maatschappij die je betaalde rekeningen kwijt raakt, slechte communicatie en knowledge wat betreft de medewerkers op de chat betreft, teveel betaalde facturen zou verrekenen op de volgende factuur niet nakomt en nadat je vraagt al je betaalde rekeningen te laten sturen, je daarna gewoon negeert, geen excuses durft aan te bieden nadat de facturen toch gevonden zijn, dan moet je bij Justlease.nl zijn.

Om het verhaal even te verduidelijken:

Normaal gesproken kan je bij Justlease 7 maanden voor het einde van het contract een nieuwe auto uitkiezen. Nu zag ik in juni 2020 een mooie st variant van de auto die ik nu rijd als occasion. Via de chat functie de wel hele vriendelijke mevrouw gesproken en het verhaal uitgelegd, dat ik nog 9 maanden over heb en graag de auto zou willen omruilen voor de ST. Mevrouw zegt dat ze blij is dat ik daar wil blijven en dat het geen enkel probleem moet zijn en dat de resterende maanden gewoon bij het nieuwe contract gevoegd kan worden. Zodat ik ook geen boete hoef te betalen. Heel belangrijk was hetzelfde e-mail adres te gebruiken, zodat het “snel” behandeld kan worden. Het is immers maar 1 auto op voorraad. Dus ik alles geregeld, werkgevers verklaring snel geregeld, alle papieren in scannen, uitprinten tekenen weer inscannen en versturen. Dag later: Justlease belt na de goedkeuring, maar meneer, wil je deze ST als tweede auto? Euh. Nee, was duidelijk met het inruilen. Maar meneer, dat kan helemaal niet. Want dan moet je een boete betalen. Dus ik zeg, maar mevrouw op de chat heeft aangegeven dat het geen probleem zou zijn, aangezien ik toch bij hun blijf. Ohhh zegt de meneer aan de telefoon, ze is net nieuw, kan wel eens een foutje maken. Dus ik vraag, is er dan geen supervisor die er op let of inwerkt, daar wilde meneer geen antwoord op geven. Dus dan weet je wel genoeg.

Daarna begint Justlease ineens weer rekeningen kwijt te raken. Dreigbrieven sturen met boetes, rentes en zelfs dat ze de auto op willen halen. Dus de bankrekening weer uitgepluist. Alles verstuurd, en ja hoor. Zonder excuses word er gezegd, we hebben hem afgeboekt en het klopt weer. Had zelfs 6 euro teveel betaald. Deze zou de maand erna verrekend worden, maar kreeg netjes de factuur en wat zie ik. Gewoon standaard bedrag. Dus ik een mail gestuurd. Een of ander vaag antwoord dat ze die verrekening weer bij een andere had toegevoegd. En of ik het resterende bedrag van 400 euro nog even over kan maken. Dus ik kon weer m’n rekeningen opzoeken en verstuurd. Met daarbij de vraag of ik alle betalingen die hun hebben ontvangen naar me toe willen mailen. Daarna word je dus gewoon genegeerd. Uiteraard zit er wel iets van mijn kant, het opgegeven rekening nummer heb ik niet meer, dus al 4x via mail en telefonisch nieuw rekening nummer doorgegeven. Maar helaas snappen ze dat niet in aan te passen. Dus betaal ik zelf de facturen maar. Maar dat is blijkbaar ook te moeilijk voor ze.
Voor mij nooit meer Justlease en ik hoop dat iedereen er over nadenkt om met Justlease in zee te gaan.

Justlease reageerde op 05-10-2020 op deze review:

Goedemiddag Wesley, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven.

Fijn dat we je vanmiddag mochten bellen over bovenstaande beoordeling. Naar aanleiding van ons telefoongesprek zijn de vragen die je had hopelijk naar volle tevredenheid beantwoordt. Mochten er meer vragen zijn, mag je altijd contact met ons opnemen via WhatsApp op nummer 030 850 1500.

Groeten, Justlease
R
Ron
25-08-2020

Zeer goede en snelle service, vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goede en snelle service, vriendelijk en behulpzaam.

J
Jarno
08-06-2020

Service NIET bij Justlease

Voor service moet je niet bij deze leasemaatschappij zijn.

Auto oke, Bedrag redelijk, Service NEE

Eigenlijk is 1 ster nog te veel.

Als je belt word je doorverwezen naar een andere afdeling of we bellen wel terug.... Dat noemen ze de afdeling customercare??

En lees alle regels heel erg goed.
1 schade band kapot - 5 schade vrije jaren eraf
2 schades dus 10 schade vrije jaren eraf
Ben hier bewust van want na deze lease en je hebt -10 schadevrije jaren dan kun je je bijna nergens meer verzekeren of tegen top tarief.

Ook geen initiatief vanuit deze firma om te kijken of als je de schade zelf betaald dat dit beter is.

Auto's met opties aanbieden die niet mogelijk zijn bij dat merk auto. Die dan wel leveren waardoor je alleen maar problemen hebt en dan ook niet met een tegemoetkoming bloemetje of zo komen en wel je auto meerdere dagen kwijt.

Ook geen communicatie intern maar wel mails sturen dat je je niet aan de regels van de garage houd??

Bij afrekening hebben ze zelf hun administratie NIET op orde.

Tevens houd zelf goed in de gaten of je auto een beurt nodig heeft anders krijg je daar weer opmerkingen over. Hun zullen het in iedergeval niet melden, terwijl ze weten hoe jou km stand is.

Dus voor service moet je NIET hier zijn.
Dan kun je beter bij de ANWB of bij een merk garage / leasemaatschappij zijn. Die leveren wel service.

Reacties op al je vragen: telefonisch minimaal 15 min in wacht en op mail 10 werkdagen

DENK GOED NA VOORDAT JE MET DEZE FIRMA IN ZEE GAAT